kereső

2013. augusztus 15., csütörtök

Advion tapasztalat

Megérkezett az eBay-en vásárolt Advion csótányirtó gél, amit tegnap este ki is próbáltam. Egyelőre csak kis adagokat nyomtam ki a szokásos helyekre a konyhában. Leginkább a mosogató környékén fogyott korábban a legjobban a másik gél, valószínűleg azért, mert közel van a víz. Egy óra múlva kimentem a konyhába és azt látom, hogy 2 áldozat máris falatozik a csalétekből. Gondoltam magamban, ez ízlik nekik, szóval nyomtam még ki rendesen nekik, nehogy már ez a 2 darab elegye a többiektől. Ezután már nem mentem ki, hogy megnézzem, mi újság, gondoltam, majd reggel úgyis látom a hatását.

Eljött a reggel. A látvány azt hiszem, mindent elárult és bebizonyította, hogy hatásos a gél. A mosogató körül, illetve a földön csótány tetemek. Remélem, hogy az esetleges és ideiglenes túlélők visszamentek a rejtekhelyükre, ahol aztán elpusztultak. A gél ugyanis nem azonnal hat, úgy tudom, hogy 1 óra múlva már kinyiffan az áldozat, így mivel a csótányok megeszik társaikat, a mérgezés tovább terjed. Amúgy a tegnap kiporciózott adag (kb. kisujj-köröm nagyságú paca) teljesen elfogyott, szóval volt étvágyuk a kis dögöknek, mondjuk ha ízlett nekik, hát csak egyék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése